Let the adventure begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Let the adventure begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Let the adventure begin!

Door: Sophie van de Lande

Blijf op de hoogte en volg Sophie

30 Mei 2013 | Nederland, Amsterdam

Na de afgelopen dagen nog hard te hebben gewerkt en de laatste dingen te hebben geregeld begint dan eindelijk voor mij morgen het avontuur. Morgen vertrek ik naar de Pearle of Africa: Uganda.

Ik ga er volledig blanco in en laat het geheel op me afkomen alle indrukken, cultuurverschillen en dergelijke. Boven verwachting in ben ik totaal niet zenuwachtig, maar heb ik er vooral heel veel zin in! Nu hoor ik de meeste van jullie al denken Soof en geen zenuwen dat is een no go dat kan niet! Nou het is mooi waar! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de afgelopen weken erg gestresst was (sorry moeders en huisgenoten). En mijn tranen moest bedwingen dinsdag toen mijn zusjes mij 3 knuffels en kusjes extra gaven omdat ik toch wel erg lang weg ga.
Maar aan de andere kant 2 maanden zijn zo voorbij.

Met mijn handbagage gevuld met de nodige extra fotografie spullen, mijn bradt ,een dosis aan malaria pillen en een backpak vol met kleren, EHBO spullen en schoenen stap ik morgen 12:00 het vliegtuig in en ga ik van stressie flessie Soof naar alles flex en relax chillende Afrikaanse Soof :).

Mochten jullie mij niet vergeten en contact met me willen opnemen dan kan dat! Ik neem mijn mobiel mee en hoop gebruik te kunnen maken van wifi somewhere, somehow voor appjes facebook en dergelijke. Verder hoop ik mijn verslagen op deze site bij te kunnen houden in enig internetcafés en te kunnen maile n. Oh en niet te vergeten ik heb een Oegandees nummer to become a real African : +256793435978.

Liefs,
Sophie

  • 30 Mei 2013 - 19:53

    Brenda:

    Een hééle fijne tijd toegewenst daar lieve Soof!

  • 30 Mei 2013 - 21:57

    Nienke Rijk:

    ik mis je nu al :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 8608

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 01 September 2014

Azië

31 Mei 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk FOHO Uganda

20 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Interrailen

Landen bezocht: