Murchison Falls - Reisverslag uit Nyendo, Oeganda van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Murchison Falls - Reisverslag uit Nyendo, Oeganda van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Murchison Falls

Blijf op de hoogte en volg Sophie

17 Juni 2013 | Oeganda, Nyendo

Woensdag ben ik naar een schooltje gegaan om ze wat meer over HIV/AIDS te vertellen en we gaan op de scholen debatten houden over HIV/AIDS en andere stellingen. Dus dat gingen we al een beetje aan ze vertellen. Was heel interessant om mee te maken! En afgelopen donderdag heb ik neit meer gedaan dan een beetje op een marktje zitten en FOHO promoten.
Vrijdag gingen we heel vroeg op weg naar de murchison falls, want dat was het tripje van dit weekend. Super vet! We moesten er wel heel wat uurtjes voor reizen maar dan krijg je ook wat. wauw wat was dat gaaf! IK heb een leeuw op 3 meter afstand gezien. Giraffen die op de weg stonden en verder nog pumba's (everzwijntjes), allemaal soorten antilopes, olifanten, hippo's, krokodillen en buffels en misschien nog wel meer maar dat ben ik dan nu even vergeten. Ik heb er echt hele mooie foto's van maar die komen nog!! Verder ook de falls zelf gezien heel erg leuk!
Maar dat was het wel! ik kan er super uitgebreid over zijn maar de foto's zeggen meer en dan kunnen jullie het zien :)
 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8637

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 01 September 2014

Azië

31 Mei 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk FOHO Uganda

20 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Interrailen

Landen bezocht: