Dag 13 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 Augustus 2011 | Polen, Krąków

lieve lezers,

Vannacht heb ik niet zo'n relaxte reis gehad. We sliepen helemaal op de bovenste bedden en konden absoluut niet rechtop zitten, zelfs ik neit en zo lzang ben ik niet.. Daardoor werden we beide vrij claustrofobisch, ook omdat het echt heel warm was binnenin. Het raam kon namelijk niet openblijven. Na een tijdje trokken we het echt niet meer en had ik een oplossing bedacht zodat het raam wel een stukje open bleef. Ik had er namelijk een flesje tussen gestopt. Alleen ging na een uur de man die op een bed onder lag het flesje weg halen zodat het raam weer dichtzat. Na te hebben geprotesteerd deed hij het raam gelukkig weer open. Zijn reden voor het sluiten was geluidsoverlast, terijl hij al oordoppen in had en het reuze meeviel.. Na ergens een uur te hebben stilgestaan begon de trein weer te rijden en werd het koeler en konden we gelukkig beide slapen. Maar ach het hoort erbij crackie naar Krakow. We kwamen om 06:56 aan in Krakow. Vanochtend regende het helaas dus moesten we met de backpack door de regen hierheen. In het hostel aangekomen konden we nog niet inchecken maar wel al onze backpack dumpen. Daarna zijn we naar een bakkerswinkeltje gegaan en hebben we daar een broodje gegeten, wat koffie gedronken en heerlijk koekjes gekocht en gegeten. Daar werden we weer helemaal blij en nu zijn we weer vrolijk en hopen we zo echt te kunnen inchecken en onze kamer in te kunnen. Het lijkt alsof ik heel erg zeur, maar ik heb het nog leuk! En vermaak me prima het was alleen even een zwaar nachtje, maarja misschien hoort het er ook wel bij?

veel liefs,
Sophie

  • 01 Augustus 2011 - 17:13

    Marianne:

    dapper hoor, zie dat het morgen wel mooi weer wordt....lfs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 8609

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 01 September 2014

Azië

31 Mei 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk FOHO Uganda

20 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Interrailen

Landen bezocht: