Dag 15 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

03 Augustus 2011 | Polen, Krąków

Lieve lezers,

Vandaag zijn we rustig opgestaan en hebben we lekker ontbeten. Ik had goed geslapen dus dat was wel fijn. Nadat we klaar waren met alles zijn we door krakow gaan lopen en toen pas besefte we wat voor mooie stad het eigenlijk is! Vooral hetplein was heel mooi! Het is echt een gezellige stad met veel leuke restaurantjes en gezellige mensen en een goede sfeer. Na een boel foto's te hebben gemaakt en over het marktje te hebben gelopen zijn we naar galeria krakowska gegaan een heel echt heel groot shopping center waar we wat hebben rondgelopen en kleren hebben gekocht! Ik heb een antraciet kleurige jumpsuit gekocht heel leuk! Na het shoppen zijn we nog even in de zo'n gaan zitten en toen naar huis. Net hebben we een wijntje van het hostel gekregen en al een deel van de tas ingepakt en zo gaan we de pubcrawl doen!

Veel liefs,
Sophie