Dag 17 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

05 Augustus 2011 | Oostenrijk, Wenen

Lieve lezers,

Vannacht heerlijk geslapen in ons hotelletje! We hebben echt een mega kamer voor 4 personen, terwijl er voor een 2 pers. kamer is geboekt! Vanochtend hadden we de wekker om half 10 gezet en zijn we naar het ontbijt gegaan wat prima was. Daarna douchen aankleden etc. Naar de spar gegaan om wat boodschapjes te doen voor overdag en toen zijn we eerst bij ons in de buurt wat gaan lopen en vervolgens met de metro naar Stephanplatz gegaan omdat we dachten dat daar wel iets zou zijn en dat hadden we botste meteen tegen een super mooie kerk op, helaas was het binnen niet zo mooi. En later kwamen we bij alleen maar mooie gebouwen waar we heel veel foto's van hebben gemaakt. Het was vandaag echt bloody hot, 26 graden. We liepen dus lekker te genieten in het zonnetje! Wenen is een hele mooi stad, maar op de een of andere manier ook wel een beetje saai. Alhoewel ik denk dat dat komt omdat wij nog jong zijn
En er wel veel opera is, wat wij tegen kwamen. Ook zijn we weer in een hele dure winkelstraat terecht gekomen! Je ziet wel dat Wenen een duurdere stad is dan de andere steden waar wij zijn geweest. De gebouwen worden hier beter onderhouden. Om half 5 waren we weer teruggekeerd bij het hotel en daarna zijn we wat bij de MacDonalds gaan eten hihi. Nu gaan we zo naar de kamer even wenkbrauwen epileren, maskertje nemen en nagels vijlen om morgen helemaal klaar te zijn voor budapest en szigetfestival!

Veel liefs,
Sophie

• 05 Augustus 2011 - 20:12

Barry:

Masker wel weer afzetten hoor;-))

• 06 Augustus 2011 - 09:38

Marianne:

nou de dames zijn er klaar voor....

• 17 Augustus 2011 - 10:09

Kathelijn Smit:

Lieve Sophie,

Wat goed om te lezen dat je t zo naar je zin hebt!!! Lekker genieten jij! Wij gaan vandaag op vakantie. Tot over drie weken! Veel liefs, Kathelijn, Tom, Derk en Olivier. Xxxx