Dag 13 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Krąków, Polen van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 Augustus 2011 | Polen, Krąków

Lieve lezers,

Even nog een reisverslagje van vandaag, die ik heerlijk vanuit mijn bedje hier schrijf, want we hebben hier eindelijk ook op de kamer wifi!!! Vandaag hebbben we na te zijn ingecheckt even lekker geslapen en vervolgens kort krakow in gegaan. Daarna eindelijk gedoucht en schone kleren aangetrokken! Toen zijn we uiteten gegaan bij trufla een restaurantje hier in de straat waar we een geitenkaas salade als vooraf hebben gedeeld ik een zalm met spinazie nam en Malibu een entrecote en beide een chocolade cake als toetje. Het eten was echt hemels echt heel lekker! Ik was wel 54 euro kwijt.. Ooh nee grapje 54 pools geld dus 13,50 haha. Nu lekker slapen, want morgen wordt een heel heftig dagje. We gaan namelijk naar auschwitz en dat is niet niks.

Slaap lekker en veel liefs,
Sophie

• 03 Augustus 2011 - 09:14

Opa En Oma:

Lieve Sophie,We volgen je op de voet;
    wel spannend, maar ook heel herkenbaar voor ons.Berlijn en Praag heel vertrouwd.En dan nu Krakow. Onbekend, dus vertel ons er maar veel over.Je durft wel met al die vreemde gosers en grieten.We bewonderen je, veel liefs.