Dag 16 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

04 Augustus 2011 | Oostenrijk, Wenen

Lieve lezers,

Vandaag zijn we opgestaan uitgecheckt en naar het station gegaan! Ooh wacht de pubcrawl was gisteren eindelijk gelukt! Het was heel leuk we waren met Canadezen en een nederlander alleen kwamen we bij de derde bar in een meer soort cafeetje terecht waar het licht heel fel was en toen werden we een beetje moe en zijn we naar het hostel gelopen en niet meer naar de club gegaan. Maar verder over vandaag. We waren naar het station gegaan en hadden daar de trein naar katowice genomen. Alleen konden we niet zitten! Dus moesten we bij de wc op de tassen zitten en ook een jongen uit Gouda heel grappig! Die reis duurde 2 uur en was wel grappig! Die jongen kende toevallig de jongens die we 2 jaar geleden op terschelling hadden ontmoet nog grappiger! Toen we op katowice waren aangekomen hadden we snel nog een reservering gemaakt voor de trein naar wenen die heel chill was! Nu zitten we in het Hotel!!!! in Wenen om even bij te komen en goed te slapen voordat we naar budapest, sziget gaan.

Veel liefs,
Sophie

• 05 Augustus 2011 - 07:51

Marianne:

wanneer gaan jullie naar Budapest?

• 05 Augustus 2011 - 15:24

Sophie Van De Lande:

We gaan morgen naar budapest!!! X