Dag 4 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

23 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

Lieve lezers,

Gisteravond zijn we niet braaf gaan slapen. Malibu had jurian gsmst waar zij waren, want hij zit met andere mensen van school ook in Berlijn. Het bleek hun laatste avond hoer te zijn dus besloten we om met z'n alle uit te gaan naar tresor, de grootste en vetste club van Berlijn. Eerst gingen we in de lounge van ons hostel nog wat drinken en daarna met z'n tienen op naar tresor! Alles ging een beetje moeizaam dus kwamen we pas naar een uur lopen aan, maar alles was meer dan de moeite waard. Het bleek een underground disco te zijn, waar ze die avond techno draaide (yes!) het werd een heel gezellig avondje en uiteindelijk lagen we rond 8 uur pas in bed. (pap/mam ik leef nog! No worries) Na drie uurtjes te hebben geslapen werden we wakker en stonden we op om na onze brunch naar checkpoint Charlie, unter den Linden en alexanderplatz te gaan. Vooral unter den linden was indrukwekkend met mooie gebouwen, zoals de universiteit. Ditmaal zijn we voor het eerst met de metro teruggegaan want we waren toch wel een beetje moe. Maar eerst nog een yoghurt ijsje bij yoghurt campany gegeten. Ik ben inmiddels Kapot en kruip lekker m'n bedje in! Tot morgen!

Veel liefs, sophie