Dag 8 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sophie Lande - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Lieve lezers,

Vandaag was echt een chill dagje. Aangezien we hier lang zijn kon dat ook wel, relaxt was het zeker. We hebben een beetje in de zon gezeten in er tuintje en zijn naar de Starbucks gelopen waar we allebei een grote Java chip hadden en een cheescake. Daarna dus in de zon gezeten en beetje omgekleed, want er zouden eerst met de jongens pub crawl doen, maar zij hadden er niet echt veel zin meer in en waren moe dus gingen wij ook maar niet. We hebben een take away pizza gehaald. Ik had voor de verandering is eentje met spinazie en best lekker! Net hebben we gekaart en nu zijn we weer aan het chillen.

Veel chill liefs,
Sophie

  • 27 Juli 2011 - 22:21

    Marianne Van Mossel:

    Hi schat, ik heb je iedere keer iets terug gestuurd, over de heren en de srtippers enz. Tom heeft ook nog een keer geschreven, vreemd dat het niet aankomt. Maar ik geniet iedere dag van de verslagen, wat een prachtige reis. Laat even weten of deze is aangekomen..

    liefs mamxxx

  • 27 Juli 2011 - 22:22

    Marianne Van Mossel:

    Ik wwet wat ik waarom ze niet aankwamen, ik had mijn naam niet iedere x erboven gezet...dus...

  • 28 Juli 2011 - 11:31

    Oompie Ton:

    Kleine meisjes op oorlogspad??
    Striptent mag vast niet van je moeder
    Zal iedere dag je verslag lezen dus vanaf
    nu geen stripclub meer veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 8633

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 01 September 2014

Azië

31 Mei 2013 - 28 Juli 2013

Vrijwilligerswerk FOHO Uganda

20 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Interrailen

Landen bezocht: