dag 7 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sophie Lande - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Juli 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Lieve lezers,

Gisteren zijn we overdag de stad gaan verkennen. We zijn naar het oude gedeelte van Praag gelopen en hebben daar de astronomische klok gezien. Het was daar echt super druk, maar wel mooi om te zien. PRaag is sowieso een hele mooie stad met heel veel oude mooie gebouwen. Soms lijkt het net een soort sprookje. Heel veel gebouwen hebben namelijk mooie gevels,wand versieringen, schilderingen of andere rare dingen. Na de astronomische klok zijn de nar bakeshop gelopen en hebben we daar een lekkere griekse salade gegeten en heerlijk broodjes gekocht (meergranen en rozemarijn/olijfolie) We waren nog steeds een beetje moe en daarom weer naar het hostel gelopen, maar eerst onbderweg nog bij de H&M een leuke ketting gekocht! Rond een uurtje of 6 kwamen we in het hostel aan en gingen we onze broodjes eten. Erna hebben we samen gekaart in de bar en kwamen we via facebook erachter dat de jongens van school met wie we ook een nacht in BErlijn waren ook nu in Praag zijn. We hadden hun dus even gesmst. Zij moesten eerst nog wat eten en daarna zouden ze naar ons toekomen. Ondertussen kwam er een Nederlandse jongen bij ons zitten en later nog 2. Was wel gezellig. De jongens konden ons Hostel niet vinden dus haddden we ze even opgehaald. Daarna hebben we even in de bar van ons Hostel gezeten en later zijn we met z'n allen naar onze kamer gegaan en hebben we daar gezeten. Daar zaten ook de Schotse jongens te chillen. Onze roommates, het zijn er 4 en ze zijn echt heel aardig. Echt goede gozers. Daarna zijn we met z'n allen, ook de Schotse jongens naar de stad gelopen en eerst nog even in een bar achtig iets geweest. Daarna opzoek naar iets gegaan niks gevonden, ergens wat gaan eten. Totdat we op de terugweg naar het hostel Hot peppers tegen kwamen, een strippersclub met gratis entree. En tja we waren met allemaal jongens dus gingen we nar binnen. Wij vonden het natuurlijk ook wel grappig. Je moet het toch een keer in je leven hebben meegemaakt. Het was echt een show echt heel grappig, ook om de jongens met open monden te zien kijken haha. Daarna zijn we terug naar het hostel gelopen, daar nog wat gepraat met onze roommates en gaaan slapen. Een van die jongens snurkte wel ongelovelijk hard, maar we hadden gelukkig oordopjes. Helaas niet heel goed geslapen. Het was namelijk al licht toen we gingen slapen, maar het maakte niet uit. We gaan zo waarschijnlijk nog wel wat meer van Praag ontdekken. Gelukkig zitten we hier lang dus kunnen we rustig aan doen.

Ik hoop dat jullie niet al te veel geschrokken zijn van de strippersclub en geen hartverzakking hebben, maar zo erg is het niet hoor! Ik deed ook niet mee en wil ook geen stripster worden!

Heel veel liefs uit Praag,
Stripster Soof

• 27 Juli 2011 - 11:18

Hanny:

schrok helemaal niet, maar dat je nu ondertekent met stripster soof is wel zorgelijk :-)