dag 5 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Lande - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

24 Juli 2011 | Duitsland, Berlijn

lieve lezers,

Wat vliegt de tijd toch! We zijn alweer bij ons laatste avondje in Berlijn aangekomen! Helaas was vannacht niet zo fijn... Wij lagen heerlijk te slapen tot dat er om 4 uur 's nachts 2 engelse meisjes over de gangen liepen en bij ons op de kamer bleken te slapen. Ze kwamen niet normaal de kamer binnen, maar smeten de deur met een harde knal open, gingen vervolgens keihard praten en allemaal geluiden maken. Na een tijdje had ik hier genoeg van en vroeg 'could you please be quiet? You are making so much noise'. Hierna waren ze nog steeds luidruchtig maar wel minder dan eerste gelukkig. helaas waren we klaar wakker en vielen we hierdoor minder goed in slaap. Toen we wakker werden yagen we dat ye veel spullen in de kamer hadden gedumpt ,een fles wijn hadden neergezet en er iets nats met een prop wc papier voor de deur lag (waarschijnlijk kots). Wij hadden hier natuurlijk totaal geen yin in enzijn gaan klagen bij de receptie. En zij zouden er wat aan gaan doen. Ze slapen nog steeds bij ons op de kamer, maar zijn hopelijk vannacht wat stiller. Maar goed.. nu wat minder gezeur. Vandaag was erder een prima dag. Het was weer droog gebleven :)! We zijn via potzdammer platz, wat niet zo bijzonder was naar holocaust memorial gelopen. Daar eerst foto's gemaakt en tussen de blokken gelopen. Daarna naar beneden gegaan en de audiotour gelopen. Wat heel indrukwekkend en ook wel naar was.Erna zijn we nog een keer naar brandenburger tor gegaan en reichstag. met de metro terug gegaan, even uitgerust op bed en daarna lekker uiteten! We hebben bij een heel leuk mexicaans tentjes gegeten. Het eten was echt heerlijk!
Nu gaan we naar de kamer en aan een grote klus beginnen.. namelijk weer de backpack inpakken! Morgen verlaten we Berlijn om 10:48 om ons weg te vervolgen naar Praha...! Jammer om hier weg te gaan maar ook super leuk om naar praag te gaan!

Veel liefs,
Sophie

• 24 Juli 2011 - 20:49

Sophie Van De Lande:

toetsenbord hier is een beetje raar.. De z en y zijn omgewisseld en hij doet niet altijd wat ik wil.. vandaar die rare woorden af en toe..!

• 26 Juli 2011 - 10:33

Hanny Van Der Dong:

vind het wel geinig dat je toetsenbord niet helemaal ok is, lijkt het net een vreemde taal :-) of dat jullie het nederlands al verleerd zijn.
    Veel plezier in Praag!